Pracovní pozice:
Asistentka advokátní kanceláře

Je pro Tebe v práci důležitý přátelský, mladý kolektiv, zajímavé finanční ohodnocení a smlouva na dobu neurčitou? Chceš dělat různorodou práci? Jsi komunikativní, energická a zodpovědná osobnost? Přidej se k nám do týmu a nastartuj svou kariéru v advokátní kanceláři!

 

Co u nás budeš mít na starosti?

  • zajištění plynulého chodu kanceláře (uvítání klientů, péče o kancelář, administrativní podpora týmu atd.);
  • poštovní agendu a práci s datovou schránkou;
  • správu vozového parku;
  • zpracování podkladů pro fakturaci;
  • pomoc s organizací firemních akcí;
  • pochůzky na úřady, soudy.

 

Jaké znalosti a dovednosti bys měla mít?

Pokud máš v kapse alespoň maturitu, nejlépe ekonomického směru, jsi komunikativní osoba se smyslem pro zodpovědnost, organizaci a pořádek, tak na nic nečekej a pošli nám svůj životopis, jelikož naše advokátní kancelář Purkyt & Co. je přesně ta, kterou pro svůj začátek kariéry hledáš!

Výhodou bude, pokud budeš mít praxi v oblasti administrativy a budeš zvládat základní komunikaci v angličtině.

 

Co Ti můžeme nabídnou?

Přivítáme Tě v přátelském prostředí moderní kanceláře v Praze na Andělu a za tvou odvedenou práci Tě zajímavě finančně odměníme (měsíční mzda 25.000 – 30.000 Kč dle schopností, dovedností a zkušeností + bonusy). Pomůžeme Ti profesně se posunout a dáme Ti prostor pro Tvou seberealizaci s možností dlouhodobé spolupráce, jelikož smlouva na dobu neurčitou je u nás samozřejmostí. Také pro Tebe máme připravený mobilní telefon a po zkušební době Flexi Pass CARD.

 

Od kdy můžeš nastoupit?

U nás máme stále plné ruce práce, tudíž domluvit se můžeme ihned.

 

Tak už na nic nečekej a pošli nám svůj životopis na e-mail office@purkyt.cz, předmět: Asistentka.

 

Těšíme se na setkání s Tebou!

Kontaktujte nás

+420 257 223 737

office@purkyt.cz


nahoru
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace